Whiplashcentret

Vi er til for dig!

nervøs

Her snakkes der om Whiplash fra A til Å, dens følger samt råd og vejledning omkring denne skade.

nervøs

Indlægaf nadia » man 30. nov 2009 11:04

øv hvor er jeg bare nervøs, skal til speciallæge undersøgelse i tyskland pga krav fra forsikringen, da de ikke vil anderkende den danske undersøgelse (som de selv har forlangt) skal der ned 7/1 og det fylder allerede vildt meget i mit hoved. er så bange for at de bare siger jeg spiller skuespil eller sådan noget, da de i alle deres breve ligger tryg på at det jo ikke kan bevises at jeg fejler noget, har en neurologisk undersøgelse der siger piskesmæld og eftervirkninger efter hjernerystelse, en egen læge der siger det samme og et 12ugers afklaringsforløb som blev stoppet fordi de mente jeg var for dårlig til at blive afklaret, fatter bare ikke at de kan blive ved med at tvivle på at jeg er syg
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Re: nervøs

Indlægaf pls34 » man 30. nov 2009 14:40

Hej Nadia,
Det lyder ikke rart - kan godt forstå du er meget nervøs allerede nu!
Husk at tage en med som er god til tysk, der kan nok nemt opstå misforståelser.
Har du en advokat på din sag?? hvad siger han/hun til det. Jeg har ikke før hørt om at man skal til undersøgelser i udlandet, med mindre man selv ønsker det.
Har desværre ikke noget opmuntrende at skrive til dig, udover at jeg føler med dig. Husk at være dig selv til undersøgelsen... Kan du evt. google speciallægen på nettet, så du er forberedt til hvilken læge du skal ned til??

Håber det bedste for dig
pls34
Stor skriver
Stor skriver

Geografisk sted: Århus

Indlægaf nadia » man 30. nov 2009 14:57

min advokat har rådet mig til at tage ned og få undersøgelsen, ved detsværre ikke hvad lægen hedder kun at det er på kiel universitet hospital. advokaten har forlangt at der er tolk på og at jeg får dækket udgifter til transport og evt overnatning.
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf listra » fre 22. jan 2010 10:48

Hej Nadia

Hvordan gik det??

Hvilken slags Speciallæge var det, du skulle helt til Tyskland for?

Litha.
listra
Stor skriver
Stor skriver

Geografisk sted: Haslev

Indlægaf nadia » søn 24. jan 2010 11:41

jamen det gik faktisk rigtig godt :D jeg blev i første omgang undersøgt af en otopæd kirug og han konstaterede piskesmæld og føleforstyrrelser i begge arme den danske neurolog havde kun fundet noget i venstre side, og så havde jeg enda en rigtig god dag da vi var afsted. Han har henvist mig til en neurolog samme sted som skulle være super dygtig som skal kigge nærmere på de nerve skader som jeg har så nu venter jeg igen :roll: .
Grunden til at jeg skulle til tyskland og undersøges er at uheldet er sket i tyskland og det er en tysk forsikring der skal dække har en dansk/tysk advokat på som jeg er super glad for og han anbefalede mig at tage imod forsikringens tilbud om undersøgelser i tyskland. De har tidligere modtaget dokumentation fra dansk neurolog men ikke rigtig ville anderkende det men efter at jeg har været i kiel ser det ud til der begynder at ske noget, neurologen jeg skal ned til skulle være en af de bedste i europa så det glæder jeg mig rigtig meget til.
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf listra » man 25. jan 2010 09:40

Det var dejligt at høre, så er der nok ikke så meget at være nervøs for mere!
:)
listra
Stor skriver
Stor skriver

Geografisk sted: Haslev

Indlægaf nadia » tirs 26. jan 2010 07:30

nej er super dejligt at forsikringen endelig erkender at jeg fejler noget :D håber bare der ikke går alt for længe før der begynder at komme penge for tabt arbejds fortjeneste for vores økonomi er godt nok ved at være stram :(
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf Münther » man 8. mar 2010 23:14

Ja bare der endelig sker noget. Ville rigtig gerne høre hvad lægen hed.
Münther
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf nadia » lør 20. mar 2010 21:24

kan simpelthen ikke huske det lige nu skal nok lige få tjekket det efter weekenden
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf nadia » tors 1. apr 2010 12:55

hey hey havde helt glemt du havde skrevet har ikke den bedste hukommelse jo :D men lægen hedder dr.falliner han er overlæge på ortopæd kirugisk klinik på kiel universitet hospital
nadia
Ny begynder
Ny begynder

Tilbage til Whiplash fra A til Å