Whiplashcentret

Vi er til for dig!

Foreningens fremtid ?.

Her snakkes der om Whiplash fra A til Å, dens følger samt råd og vejledning omkring denne skade.

Foreningens fremtid ?

Ja jeg synes foreningen skal forsætte.
22
88%
Nej jeg synes ikke der er behov for en forening, kun hjemmesiden skal forsætte.
3
12%

Afgivne stemmer : 25

Foreningens fremtid ?.

Indlægaf mortenhn » søn 25. okt 2009 11:44

Vi i bestyrelsen ønsker at vide hvad alle de mange bruger/medlemmer på forumet ønsker af Foreningen ?.

Grundlaget for vores spørgsmål er at vi har prøvet foredrag med både dygtige læger og advokater men der ses ikke nok opbakning fra de mange bruger / medlemmer, derfor vil vi gerne vide om man synes foreningen skal bestå eller nedlægges da ingen i bestyrelsen ønsker at arbejde for noget som ingen opbakning har.
Bestyrelsen har mange ideer men hvis der ikke er nok interesseret så er det spildt arbejde, husk vi er også ramt af piskesmælds følgeskaderne, men vi arbejder gerne for et godt formål.

Der ønskes svar på om man kun har brug for hjemmesiden og dens mange muligheder og ikke foreningen.

Ønsker man at bevar foreningen har vi i bestyrelsen brug for at der kommer krav fra medlemmerne om hvad de ønsker foreningen skal lave, vores vedtægter er klare på dette område men der synes ikke nok opbakning omkring det.

Vi har behov for at høre fra DIG og DINE ønsker.

Svar på afstemningen.

Skrive jeres eventuelle kommentar under dette emne.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Brugeravatar
mortenhn
Senior bruger
Senior bruger

Re: Foreningens fremtid ?.

Indlægaf vip » man 26. okt 2009 09:48

Personligt vil jeg synes det vil være rigtig ærgeligt hvis foreningen kun foresætter som forening på internettet og ikke som en forening, der også arrangerer foredrag mm.

Umiddelbart tænker jeg, at det måske kunne være en ide med mails ud til medlemmerne med mulighed for tilbagemelding/afstemning vedr. muligheder for fx. foredrag og andre arrangementer. På den måde kan bestyrrelsen får et fingerpeg om interesse før de arbejder videre med forskellige projekter. Det gør godt nok processen mere besværlig men samtidig sparer det jer måske for at bruge unødige kræfter på noget som der enten ikke er interesse for eller overskud til blandt medlemmerne.

Personligt er jeg selv vældig interesseret - men når kræfterne dårligt slår til til at passe arbejde på nedsat tid i fleksjob og plejning af mand og børn, så er det svært at priotere aften/weekendarrangementer ind på den i forvejen hårdt pressede liste over det der SKAL klares :cry: -men måske skal jeg (vi) prøve at priotere bare lidt anderledes bare engang imellem???

Måske er mails ud med besked om foredrag og andre arrangementer endda nok - så vi får øjnene op for hvor stort et arbejde I yder for VORES skyld? Og under alle omstændigheder bliver vi så mere opmærksomme på de tilbud I giver os?

Det var bare en hurtig tilbagemelding på jeres mail/forespørgelse inden arbejdet kalder - men vil lige slutte af med at skrive, at I gør et STORT arbejde, som jeg sætter stor pris på og som jeg nødigt vil undvære muligheden af!!!
vip
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf Karin1982 » tirs 27. okt 2009 17:29

En idé ville nok være hvis der også blev holdt noget her på sjælland..

Synes at mange af jeres fede arrangementer har været holdt i jylland.

Mvh Karin
Karin1982
Junior bruger
Junior bruger

Geografisk sted: Sandved

Indlægaf lenefk » tirs 27. okt 2009 17:40

Karin1982 skrev:En idé ville nok være hvis der også blev holdt noget her på sjælland..

Synes at mange af jeres fede arrangementer har været holdt i jylland.

Mvh Karin

Her er jeg enig med Karin! :) Det kunne være rart med lidt på sjælland også!

Jeg har også (som så mange andre herinde) meget få ressourcer til overs (har også en søn på 7 år) så arrangementer i Jylland er for mig omstændigt!

Jeg syntes dog stadig at foreningen skal eksistere, da der vel også er kampe der kan tages (som kræfterne rækker) for at påvirke omverdenens opfattelse af piskesmælds ramte! (f.eks. nåh, har du det dårligt? jamne, det kan man da ikke se på dig..)

Så der er da en fordel i også at være fysisk tilstede end blot virtuelt!!

Kh. Lene
lenefk
Ny begynder
Ny begynder

Geografisk sted: Hørsholm

Indlægaf gittew » tirs 27. okt 2009 22:23

hej

jeg har været glad for jeres side men har kun set arrangementer i jylland og jeg bor på sjælland men jeg kunne godt tænke mig at foreningen kunne arbejder for at politikerne blev gjort opmærksomme på forsikringsselskaberne og hvordan de trækker folk gennem søles i tusind år ja det føles sådan jeg mener bare at der burde vare en grænse for hvor mange steder og hvor lang tid de kan blive ved med at trække den der er jo rigtig mange som ender med at give op pga det og så har de jo vundet vi andre må bare punge ud til vi er ruineret så måske kunne man få råbt dem op og få noget hjælp til det max må tage ja hvad ved jeg fire eller fem år helst mindre og ikke ti og femten år .

det er vidst lidt rodet men kan ikke lige forklarer det bedre.

gitte
gittew
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf Hiller » ons 28. okt 2009 18:21

Hej

Jeg vil meget gerne deltage i arrangementer der foregår her på Sjælland :) og som ligger i weekenderne, da jeg stadig kæmper for bare at have et deltidsjob :?
Derudover ville det være rart at få info om arrangementer i min. 4~5 uger i forvejen.

Nu er der et arrangement med Afspændingspædagog Jette Wiesneck i næste weekend; som vi fik pr. mail i morges. Men den weekend er allerede besat med fotografering i vuggestue og fødselsdag :(
Hiller
Senior bruger
Senior bruger

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf mortenhn » fre 30. okt 2009 19:06

Hej Hiller

Det kan ikke være fra os du fik en mail ang. en afspændingspædagog, arrangere vi noget så udsender vi en meddelelse mindst 1 måneder før arrangementet, den mail må være fra en anden foreningen eller sådan noget.
Men som vi skriver så har vi i bestyrelsen brug for at høre fra brugerne og medlemmerne om hvad de ønsker af arrangementer da vi i bestyrelsen har prøvet nogle forskellige men ikke har set nok opbakning til dem.
Vi ønsker jo ikke at arranger arrangementer som ingen gider at komme til.

Så skriv hvilken slags arrangementer man ønsker og hvor man ønsker dem holdt henne så finder vi i bestyrelsen ud af hvordan det kan gøres.

Med venlig hilsen
Morten
Brugeravatar
mortenhn
Senior bruger
Senior bruger

Indlægaf vip » lør 31. okt 2009 00:51

Er denne mail ikke fra jer? For jeg har da også modtaget den :?:
--------------------------------

Nyt fra *****

Afspændingspædagog Jette Wiesneck afholder igen kursus i afspænding specielt for mennesker med whiplash

Den 7. november afholder afspændingspædagog Jette Wiesneck et smertekurser i Holbergsgade 13, København K. Tæt på det Kgl. Teater og metro Kgs Nytorv

Pris: kr. 250 varighed: 2 ¼ t.

Lørdag d. 7. november 2009 kl. 10.00 - 12.15

På kurset arbejdes der med lette øvelser, som kan anvendes hjemme.

Øvelserne foregår i et roligt tempo uden musik, holdningskorrektion samt hvile- og siddestillinger indøves, desuden vil der indgå lettere teori.

Tilmelding mandag, tirsdag og onsdag aften kl. 20 – 21. senest d. 5. november afspændingspædagog, dap. Jette på tlf. 27 20 81 67.
vip
Ny begynder
Ny begynder

Indlægaf mortenhn » lør 31. okt 2009 05:49

Nej, kender intet til denne mail, kan du oplyse hvem *** står for i "Nyt fra ***".
Vi ønsker ikke at der er nogle som udgiver sig for at være os.

Med venlig hilsen
Morten
Brugeravatar
mortenhn
Senior bruger
Senior bruger

Indlægaf jsn » søn 1. nov 2009 13:48

Tror jeg kan løse gåden.!

Jette er en Afspændings pædagog som arbejder sammen med W h i p l a s h f o r e n i n g e n
Hvis jeg skriver det uden mellemrum bytter forummet det ud med ****** :?

Mvh.
Jsn
http://www.xn--sigenstrm-s8a.dk / http://www.sigenstrøm.dk
http://www.valutakurserne.dk
jsn
Stor skriver
Stor skriver

Indlægaf mortenhn » søn 1. nov 2009 17:09

Hej jsn

Forumet skriver **** af den simple grund, der var nogle inden fra den foreningen (om det var medlemmer eller nogle fra deres bestyrelse er ukendt) som lavede reklame (som blev slettet med det samme) i begyndelsen og derfor blev det navn bandlyst.
Vi ønsker ikke at blive forvekslet med den forening af gode grunde.

Med venlig hilsen
Morten
Brugeravatar
mortenhn
Senior bruger
Senior bruger

Indlægaf jsn » søn 1. nov 2009 18:20

Nej det ved jeg godt.! :D

Og det var netop det der skete her.!

Mvh.
Jsn
http://www.xn--sigenstrm-s8a.dk / http://www.sigenstrøm.dk
http://www.valutakurserne.dk
jsn
Stor skriver
Stor skriver

Indlægaf missbeheaven » tirs 3. nov 2009 07:24

Hej!
Selvfølgelig skal der også være nogle tilbud på Sjælland,jeg kommer også gerne,det er jo blevet billigt og hurtigt at flyve fra Ålborg..

Men problemet er nok,at de jyske læger er nemmere,at få ud og holde et foredrag..

Jeg er imod at der skal betales for noget sådan,det skal være gratis for medlemmer..

Vi ved jo alle at sygedagpengene ikke rækker langt i forvejen..

Er der ikke nogle forslag hvad i evt kunne tænke jer..?

Jeg kunne godt tænke mig et foredrag af Lars Urhenholdt..En rigtig dygtig kiopraktiker.

der er også en dygtig fyss der hedder Johnny Andersen...Men begge er de herovre fra det jyske..

Advokat foredrag er rimelig nemt om det er Jylland eller Sjælland..men kom med nogle ideer så må vi prøve,at se hvad vi kan gøre.

Senest placeret øverst af mortenhn tirs 3. nov 2009 07:24.
missbeheaven
Platinum bruger
Platinum bruger

Tilbage til Whiplash fra A til Å