Whiplashcentret

Vi er til for dig!

Accept af speciallæge

Dette forum til dig som har spørgsmål til Advokaten.

Redaktør: Advokatlassen

Accept af speciallæge

Indlægaf ViviKim » lør 6. mar 2010 15:10

Hej Brian

Jeg fik den 14. januar i år et brev fra alm. Brand(SKVs forsikringsselskab) vedrørende vurdering af gener efter wl-uheld 8/2-07.
Jeg blev tilbudt Carsten Bisgaard, Vejle Sygehus. Jeg søgte en del på internettet, og fandt intet på ham, hvorfor jeg tænkte at nok var et okay valg.

Jeg ringede og accepterede og er nu indkaldt til undersøgelse.
Jeg kan se her på foraet at du fraråder at bruge Carsten Bisgaard?
Det kan jeg vel ikke nå at gøre noget ved nu?

Håber at høre fra dig hurtigst mulig :cry:
ViviKim
Ny begynder
Ny begynder

Re: Accept af speciallæge

Indlægaf Advokatlassen » fre 2. apr 2010 21:58

Hej Vivikim.

Systemet driller mig her, jeg får ikke besked om at du har skrevet.. beklager at jeg ikke har fået svaret.. jeg formoder, at det er for sent at ændre valget.. håber du har fået en rigtig udtalelse.
Advokatlassen
Guld bruger
Guld bruger

Re: Accept af speciallæge

Indlægaf ViviKim » fre 2. apr 2010 22:08

Det er helt i orden. Jeg skal derind på torsdag i næste uge og går lige nu bare og venter, og overvejer hvad jeg skal sige.

Det virker måske som et uoverskueligt spørgsmål.
Men det næste der sker er vel at jeg får brev fra forsikringsselskabet om deres vurdering.
Er der nogen frist for hvor længe der må gå?

Jeg skal vel have en advokat til at kigge det igennem inden jeg siger ja tak til noget, selvfølgelig underforstået at jeg får en udtalelse der berettiger mig til noget erstatning.

Har jeg ret til svie og smertegodtgørelse, når jeg har prøvet på at arbejde ca. 5 mdr. inden jeg blev sygemeldt?

Undskylder for alle mine spørgsmål, men forvirringen er total i mit hoved for tiden :(
ViviKim
Ny begynder
Ny begynder

Tilbage til Advokat linjen