Whiplashcentret

Vi er til for dig!

NY

Her snakkes der om Whiplash fra A til Å, dens følger samt råd og vejledning omkring denne skade.

NY

Indlægaf Line » tirs 5. jan 2010 16:46

Hej jeg er en pige på 25 år som for 2 år siden kørte galt med min kæreste i bil da han desværre var uopmærksom et kort øjebilk. Jeg har pådraget mig et piske smæld et kæmpe ar i ansigtet da jeg desværre ikke havde sele på og er nu også begyndt at få ondt i ryggen. Er ellers utrolig pligtopfyldende med sele men vi mente jo bare at vi lige skulle fra a til b. Eftere ulykken var jeg sygemeldt kun 1 uge, var under udd. til sosu assistent. Jeg har været meget stædig, og har knoklet på de sidste to år for at bibeholde mit job, men har nu smidt håndklædet i ringen nu. Er der andre der har gjort ligesom mig først sygemedlt sig lang lang tid efter?? Er i gang med men erstatning nu, men ved ikke hvad min forsikring siiger til jeg først har fuldtissygemeldt mig nu. ?? Jeg har haft mange mange sygedage under jeg har arbejdet, pga. hovedpine, nakkespændinger osv. Den eneste grund til jeg har kunne arbejde har været pga. fysioterapeut og kiropraktor. Jeg fik et chok da jeg stoppede disse behandlinger da jeg jo så så hvordan min egentlige situation så ud.Og indså langt om længe at det jo ikke kan være rigtigt jeg skal tage smertestillende samt gå til behandling for at passe mit arbejde. Vil genr høre fra andre hvad i har fået i erstatning det har for mit vedkommende selvf. noget at sige at vi har kørt i samme bil og ikk en der har på kørt mig. Forslag til gode advokater har selv en men er ikke helt tilfreds. Er der andre der har ar som skal laves med plastikkirurgi og har i selv betalt eller hvordan og hvorledes.??Min situation er nu en evt. revalideing til et andet arbejde hvis jeg kan. Det er meget hårdt har måtte opgive mit aktive liv. Spiller ikke håndbold længere, min hest er solgt og hunde træning bliver der helle ikke meget af grundet jeg har smerter og ikke kan koncenterer mig om det. jeg har fået en speciellæge vurdering på ouh men det var da jeg var under beh. og havde ikke nær så ondt. Det var i øvrigt en meget arrogant neurkirurg. I øvrigt en som forsikringen forslog det var nok ikke helt klogt?? Nu er situationen jo helt ny uden beh. og har bedt om en ny speciellæge vurdering men ved ikke om forsikringen vil det.?? Håber at kunne få råd for mine mange spørgsmål. håber også at kunne hjælpe andre. Mvh Line
Line
Ny begynder
Ny begynder

Re: NY

Indlægaf missbeheaven » ons 6. jan 2010 22:09

Hej Line!
velkommen til,jeg kan desværre ikke svare dig på dine spørgsmål..Håber andre her i forum kan.
Men jeg synes du skal tale med din advokat..
held og lykke..
du kan evt spørge advokat lassen her i forum..
har du brug for hjælp så spørger du bare.
missbeheaven
Platinum bruger
Platinum bruger

Re: NY

Indlægaf kirsten55 » lør 6. feb 2010 13:58

Hej Line, det er en ordentlig smøre :) Jeg bider mærke i aat du er usikker på om forsikringen vil betale for en speciallægeerklæring. Der stod jeg også engang og jeg bebrejder stadig mig selv for ikke selv at betale, i første omgang. Få en advokat, det gjorde jeg heller ikke, jeg har forsøgt at klamre mig til arbejdsmarkedet i 10 år, på halv tid. Nu skal jeg starte forfra for jeg orker ikke mere. Jeg overvejer lassen. PØJ PØJ
kirsten55
Ny begynder
Ny begynder

Geografisk sted: Bornholm

Tilbage til Whiplash fra A til Å